Banner
Legyen fény! Ami szép, az látsszon még szebbnek!

A BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft-től arra kaptunk megbízást, hogy a minőségi szolgáltatás egyik legfontosabb minőségbiztosítási elvéhez, az ügyfél-elégedettséghez gyűjtsünk támpontokat, visszajelzéseket. Nem mindegy, hogy gyönyörű fővárosunkban sétálva épületeinket, hídjainkat, tereinket milyen szakmai koncepcióval elkészített díszvilágítás teszi még szebbé és ne felejtsük el, ezáltal biztonságosabbá is!

Egy cég minőségirányítási rendszerén belül az ISO 9001:2015 szabvány működtetésénél minden évben visszatérő, fontos feladat, hogy mérjük az ügyfeleinkkel kapcsolatban álló partnerek szakmai elégedettségét, véleményét. Így tettük ezt ebben az évben is és 2000 fős lakossági panelre vonatkozóan helyszíni kérdezőbiztosok általi megkérdezést hajtottunk végre, előre meghatározott szempontok és kidolgozott kérdőív szerint.

Mire jó ez?

Sajnos a minőségirányítási szakma szembesül azzal a ténnyel, hogy ügyfélkörünkből nagyon sokan belefáradnak az ügyfél-elégedettség vizsgálatok végzésébe, ezáltal fejlesztéseik közé nem kerülnek be olyan elemek, amelyek a vevőtől, partnertől érkező igények kielégítésére szolgálnak. Tisztában vagyunk azzal, hogy mindezen feladatok elvégzése jelentős szakmai kapacitást köt le a cégeknél, ezért mindig gondolkodnak a minőségügyesek, miként lehet ezt „okosban” megcsinálni. Szörnyű ez a tendencia, küzdünk is ellene és néha sikereket is érünk el.

Követendő példa?

Igen, a BDK Kft. követendő példa arra nézve is, miként kell komolyan venni az ügyfél-elégedettség vizsgálatokat, hogyan kell építkezni a kutatás során feltárt és fejlesztési lehetőségként megemlített témakörökből. A 2019. évi kutatásunk rámutatott arra, hogy fővárosunk általuk kivilágított épületei, objektumai, terei a lakossági visszajelzések alapján szépnek, jónak, biztonságosnak mondhatóak. Megfogalmazódtak ugyanakkor olyan fejlesztési javaslatok is, amelyek egy-egy térkompozíció jobb és erősebb megvilágítását javasolták. A kutatás eredményeit tanácsadóink tanulmányban foglalták össze és meghatározott súlyozási rendszerben prioritásokat is hozzárendeltek.

Bízunk benne, hogy ebben az évben a minőségirányítási rendszer működtetésén keresztül még szebbé válik fővárosunk díszvilágítása a lakossági vélemények feldolgozásán keresztül!

Bonyolult ez? Nem, hiszen segítünk Nektek!

Várjuk jelentkezésedet!

  • Controll Zrt. 2019-02-22 11:57:43