Tanácsadás - Közigazgatási, önkormányzati üzletág

Felnőttképzés

Közigazgatási auditor képzés, időgazdálkodási tréning, stresszkezelési tréning, kommunikációs tréning

ISO 9001:2015 ÖMIP minőségirányítási rendszer szabványra épülő közigazgatási auditor képzésünk felépítése:

  • minőségirányítási rendszerekről általában, hazai pozitív példák, nemzetközi közigazgatási benchmark adatok
  • kockázat alapú gondolás beépülése a közigazgatás irányítási rendszerének működésébe
  • közigazgatási szolgáltatási folyamatok meghatározása, folyamat szemléletű szabályozási környezet kialakítása
  • ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek irányítási rendszerben való megjelenítése, dokumentálása, informatikai támogatása
  • integrált irányítási rendszerek, mint a folyamatok támogatásának és kockázatértékelés alapjai és azok alkalmazási lehetőségeinek bemutatása
  • a folyamatszemléletre épülő irányítási rendszer esettanulmányainak közös feldolgozása
  • a folyamatos fejlesztésre épülő jegyzői, vezetői és munkatársi gondolkodás
  • auditori szerepek és feladatok
  • kérdezéstechnika, magatartási modellek a helyes auditori gyakorlatra épülően
  • a belső auditok eredményeinek vezetés felé történő visszacsatolása
  • gyakorlati feladatok, jó és rossz gyakorlati megoldások audit szinten történő közös megbeszélése
  • írásbeli vizsga.

 

Időgazdálkodási tréningünk felépítése:

  • Néhány gondolat az időről – fogalma, tulajdonságai, az idő-paradoxon
  • Szokások megfigyelése
  • Problémák az időgazdálkodásban
  • Időkiváltás, időteremtés – a sikeres munkavégzés egyik záloga a delegálásra való képesség megszerzése
  • Hatékony időgazdálkodás – módszertan
  • Időgazdálkodás a közigazgatásban – gyakorlatok

 

Stresszkezelési tréningünk felépítése:

  • A stressz „tudománya” – stresszhelyzetek, a stressz felismerése, hatásmechanizmusok
  • Stresszorok – személyes, külső, belső stresszorok
  • A stressz mint energiaforrás – ütközési helyzetek, érzelmi töltöttség kezelése, düh, harag építő jellegű kifejezése, átalakítása cselekvési energiává
  • A stressz kezelése
  • Relaxációs technikák
  • Ügyfél – ügyintéző stressz sajátosságok
  • Stresszkezelés a hivatalban – gyakorlat, kiértékelés.

 

Kommunikációs készségfejlesztés a közigazgatásban című tréningünk tartalma:

  • Tanuld meg a kommunikációt! Fejleszd egyéniségedet!
  • Nézzük meg, kik is vagyunk valójában!
  • A kommunikáció célja és alapelvei, típusai
  • Verbális és nonverbális kommunikáció
  • Kommunikációs helyzetgyakorlatok
  • Ha látjuk a hibáinkat, fejlesszük képességeinket!
  • Ha már tudunk beszélni, akkor tegyük is azt – mi is valójában a kommunikáció?
  • A kommunikáció információtartalma
  • Gyakorlatok
  • A tárgyalás, tárgyalási technikák
  • A tárgyalás és az ügyintézés típusai, speciális elemei
  • Belső kommunikáció
  • Kommunikációs és tárgyalástechnikai gyakorlatok.